.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس به گيلان

رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از سفر قريب‌الوقوع اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس به گيلان خبر داد.

محمدحسين اصغريان صبح امروز در جلسه صنايع استان هدف از سفر اعضاي كميسيون مذكور را تلاش براي ارتقاي هر چه بيشتر صنعت و معدن استان عنوان كرد.
وي كمك به برخي مشكلات و موانع پيش‌رو در حوزه صنعت و معادن استان را از ديگر اهداف اين سفر برشمرد و اظهار داشت: در اين سفر معاون حقوقي، امورمجلس و استان‌هاي وزارت صنايع و معادن به همراه دو معاونت ديگر اين وزارتخانه و جمعي از مديران كل ستادي نيز حضور دارند.
اصغريان با اشاره به اينكه در اين سفر برنامه‌هاي مختلفي درنظر گرفته شده است، تصريح كرد: بازديد اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس از چند واحد صنعتي مهم گيلان از جمله اين برنامه‌هاست.
وي آغاز عمليات اجرايي چند طرح صنعتي بزرگ در مناطق مختلف استان و كلنگ‌زني احداث شهرك صنعتي جديد در استان را از ديگر برنامه‌هاي اعضاي كميسيون مورد نظر عنوان كرد.
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان خاطرنشان كرد: همچنين همايشي نيز با حضور اعضاي اين كميسيون، نمايندگان گيلان، استاندار و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و مسئولان واحدهاي منتخب توليدي در سالن اجتماعات استانداري گيلان برگزار مي‌شود.
وي مدت زمان سفر اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس را سه روز در گيلان ذكر كرد و افزود: اميدواريم با همدلي تمام مسئولان ذي‌ربط استاني و بهره‌گيري مناسب از اين فرصت براي رشد و توسعه هر چه بيشتر گيلان گام برداريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.